4 Juni.

Good Morning!

Vaknade för kanske en timma sedan? , Åt lite frukost .. är fortfarande inte helt nyvaken. Drömde om filmen jag såg igår faktiskt. Kommer inte ihåg allt men .. jag kom ihåg att jag var den blonda tjejen Shelley.

Om ni förstår vad jag menar. Ni kanske inte har sett filmen. Nog om filmer haha!
Det är skitsoligt ute också , pallar inte sola idag .. ska ta och duscha sen.

Men för att fräscha upp dagen lite så kan jag visa lite bilder , ni kanske känner igen Nina Dobrev och Ian Somerhalder från vampire diaries?

Det ryktas att dom är ett par och det ser man ju väl?. Kolla på den sista bilden också syns ju tydligt på alla bilder.




Kommentarer
Postat av: TotteTheAwesome

OMG!!! O.O

2011-06-05 @ 22:08:36
URL: http://totteheart.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Dom ser verkligen ut att vara ett par :)

2011-06-05 @ 22:29:36
URL: http://lovefashionfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0