Love is just a history , that they may prove.''

Hello Sunshines!. Väldigt längesen jag har bloggat faktiskt. Jag sa till mig själv ''blogga inte innan du har fixat en fin design''. Det är nog det det handla om lite dumt tycker jag också men.

Var ute och solade lite tidigare faktiskt , solade i en timma tror jag?. Måste duscha lite senare faktiskt , man svettas ju fan. Hatar att duscha. -.-'

Ovanligt jag vet. Men ursäkta om jag snackar för mycket om mig själv. Vad ska ni hitta på idag?
Jag ska kanske ut till stan eller något sånt . Ingen planerat , men kanske ringer en kompis eller nått.

Skitsoligt ute , så lite dumt att vara inne eller?. Men skitsamma man måste ju vara inne nån gång?.
Men ska ut .. sen eller något sånt.

Undrar om en sak , vet ni om man kan ladda ner alla låtar man har på spotify på mobilen?. Uppskattar svar. :)

Lady Gaga - Bloody Mary.



Tumblr_lm0q5b2ny91qhmz7po1_500_large
ph: Weheartit.com

Syns senare! ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0