16.45

Hello sunshines!

Har solat ett tag nu faktiskt .. så skönt i det soliga vädret.
Varit typ i två timmar ute och solat .. mitt huvve är värsta skitvarm :d

Snart är det sommarlov! , yey .. man har ju väntat skitlänge och 17 juni har vi skolavslutning!
Fast vill ej börja i den nya skolan .. eller jo det vill jag men .. ändå så.

Fan vad jag blev sugen på att bada ..
Nog om det .. nu ska jag kolla ett par avsnitt av criminal minds och njuta av luften som kommer in ifrån fönstret..(LOL)

Nu ska jag kolla på criminal minds...! (menåhjagsajudetnyss?)

CIAO. <3.


Tumblr_lkl76o7oe21qhy4upo1_500_large

Haha fan vad tråkig jag är asså..! ;p


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Tack så mycket, vad gullig du är :) Kram/Sanna

2011-05-07 @ 17:29:50
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0