eurovision.

Hej Sötnosar! ^^

Hur mår ni idag då?, själv mår jag bra .. en helt vanlig dag faktiskt.
Har inte gjort så jättemkt idag .. typ varit ute , kollat på tv osånt.

Klockan nio är det eurovision song contest .. då har vi köpt en massa inför eurovision. ;)
Undrar vem som vinner? , själv hejar jag inte på någon just nu faktiskt.

Är lite dålig på att hålla koll på sånt .. kollade inte på båda finalerna .. ;d
Ojuste .. har ni sett bloggen? , fixa den med designen osånt .. blev faktiskt fint tkr jag..

Säger alltid: nja.. jag ska behålla designen ett tag.
Nästa dag: Yes! det har kommit en ny snygg design!

Typiskt mig asså <.<'

CYAA. ;d

Tumblr_ll6np5vqjq1qjg0lmo1_500_large

Åh .. längtar tills vi åker utomlands..! :D (random-sjöstjärna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0