SICK-

Nu har jag varit sjuk i flera dagar .. fått jätteont i huvudet , tagit alvedon .. inte hjälpt ngt.
Men det hjäälpte lite faktiskt , men sen kom det tillbaka.

Så ni får vara glada att ni inte är mig just nu , för jag har skitont i huvudet.
Men jaja ska inte snacka om det mer .. börjar ju bli lite shatigt eller hur?

Ska kanske till vårdcentralen eller ngt sånt .. dom kanske vet.
Men de flesta läkarna bryr sig inte .. eller vad jag har hört?

Men man ska ju vänta till man frisknar till ..
HAHA .. skrev bara det för jag visste inte vad jag skulle skriva mer? ;)

Hur dum får man va? ._.

CIAO.;)



Kommentarer
Postat av: e.l.f Cosmetics Skandinavia

Krya på dig! :)



Vill passa på och tipsa om att vi har väldigt bra erbjudande nu på e.l.f Cosmetics. 20% rabatt på hela sortimentet! Vi erbjuder bra smink till väldigt låga priser. Tex nagellack 15 kr. Och vi testar inte vårt smink på djur, bra va? :)

Gäller på beställningar över 105 sek. Använd dig av koden 20PLENTYEU innan kl 13.00 imorgon fredag. Dela mer än gärna med dig till dina läsare alt. facebook. :)



Hälsningar,

www.eyeslipsface.se

2011-05-05 @ 14:12:33
URL: http://eyeslipsface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0